Zile Lisesi Gecesinden Görüntüler

Zile Dinçerler Lisesi Saray Sinema Salonunda Unutulmaz Bir Yıl Sonu Gecesi Düzenledi.
17.06.2010
 Dinçerler Lisesinin düzenlemiş olduğu yılsonu gecesine Zile Kaymakamı Mehmet Eriş, Belediye Başkanı Lütfi Vidinel, Başkan Yardımcısı Bilal Koç,İlçe Milli Eğitim Müdürü Metin Porsuk, İlçe protokolü öğrenciler ve veliler katıldı.
Program saygı duruşu ve istiklal marşından sonra kürsüye gelen Belediye Başkanı Lütfi Vidinel 1977-1978 eğitim öğretim yılında o zamanki ismi ile Zile Lisesi     mezunuyum Zile eğitime önem veren bir ilçe şuan bu okuldan mezun olanlar Türkiye ninbir çok il ve ilçelerinde başarılı çalışmalar yapmaktalar diyen Başkan Vidinel bu öğrencileri yetiştiren eğitimcilerimizi canı gönülden kutluyorum “dedi. 
Okul öğretmen ve öğrencileri tarafından hazırlanan tiyatro gösterimi, şiir dinletisi ve okul müzik öğretmeni Duran Üstünakın tarafından hazırlanan müzik programı geceye katılanlara unutulmaz bir gün yaşattı. Program sonunda ilk üçe giren öğrencilere İlçe Kaymakamı Mehmet Eriş, Belediye Başkanı Lütfi Vidinel ve Milli Eğitim Müdürü tarafından ödül verildi.